×

Penana
search
Loginarrow_drop_down
Registerarrow_drop_down
Please use Chrome or Firefox for better user experience!
Kisah Lyana
R
446
13
2
498
0

Lyana, baru sahaja menamatkan pengajiannya di dalam pendidikan Islam di sebuah kolej Islam. Sementara menunggu graduasi, Lyana memilih untuk mengisi masa lapang dengan bekerja sementara di sebuah stesen minyak yang berdekatan.

Lyana adalah seorang wanita muda yang cantik, oleh yang demikian, beliau selalu memakai niqab ketika berada di luar rumah. Namun, ketika bekerja, beliau memakai pelitup muka. Di sebalik pelitup muka/niqab, Lyana memiliki bibir pink yang mugil.

Secara fizikalnya, Lyana berbadan tegap dan solid, memiliki punggung yang besar lebar, payudara yang besar, membulat dan ranum, memang sempurna seumpama model, dan juga pinggang yang ramping.

Lyana memakai jubah untuk menutup bentuk badannya yang menggiurkan, di samping memakai niqab/mask untuk menutup kecantikannya. Namun, apabila Lyana memakai baju t-shirt pekerja stesen minyak dan seluar slim fit yang dibekalkan, pasti menampakkan bentuk badannya yang fit dan sendat mengikut bentuk badannya seperti seekor kerengga. Namun begitu, jika diberi pilihan, Lyana lebih suka memakai skirt labuh kerana dia kelihatan lebih ayu dan sopan.

Di sebalik kejelitaan Lyana, ada mata-mata yang memandang, yang memiliki hasad dengki yang kuat untuk memiliki dirinya. ‘Dia’ merancang untuk melakukan sesuatu...

Ikutilah Kisah Lyana...

(Cerita adalah rekaan semata-mata. Tiada kaitan dengan sesiapa, sama ada yang masih hidup atau mati.)

Cerita ini masih dalam proses olahan dan experimentasi... Jadi perubahan kepada cerita akan berlaku dari semasa ke semasa.

Idea asal: @sifaza95

favorite
coins
0 likes
Be the first to like this issue!

X
Never miss what's happening on Penana! Close