×

Penana
search
Loginarrow_drop_down
Registerarrow_drop_down
Please use Chrome or Firefox for better user experience!
  • Writer
    Puan Sara
    Puan Sara
    “Jika ingin menjadi seorang penulis pertama sekali kena membaca, kedua kena membaca, ketiga membaca, keempat membaca dan kelima baru menulis.”

    ― A. Samad Said
    See more
campaign Request update 0
Report this story
Rahsia Keluarga Fauziah Siri 1
R Completed
41.2K
94
72
13.2K
9

swap_vert

PROLOG

Aksi-aksi panas sedang berlangsung di dalam bilik Fauziah & suaminya Abu. Namun, bukan suaminya yg sedang menyetubuhinya.

"Ahh ahhh ahhh henjut laju-laju Lan. Mak nak keluar dah. Laju lagi Lan." Azlan semakin melajukan henjutan-henjutan dengan aksi missionary demi memuaskan nafsu ibu tercinta. Mereka dibuai nafsu anak beranak tanpa rasa bersalah sedikit pun.

Fauziah meluaskan kangkangnya, rela disetubuhi anak kandung sendiri. Bukan itu kali pertama.

"Lan dah nak pancut ni mak. Pancut sama-sama mak." Lan penuh bertenaga menyula ibu kandung sendiri dengan batang pelirnya yg perkasa.

"Ye Lan sekarang Lan sekarang. Ahhh ahhh ahhhh pancut Lan. Ahhhh Ahhhh uhhhhh uhhhhh." Fauziah tidak tahan lagi, dilepaskan bebanan nafsunya membanjiri kolam buritnya dan serentak dengan itu anaknya pun meledakkan air maninya untuk memeriahkan campuran benih-benih mereka berdua. Entah akan menjadi seorang bayi mereka tidak peduli sama sekali.

Lan mencabut batangnya, air dalam burit ibunya turut meleleh keluar. Dia membaringkan diri disebelah Fauziah. Peluh membanjiri kedua-dua tubuh bogel anak & ibu itu.

'Tap'

Camera dimatikan oleh Abu. Suami Fauziah, juga ayah kandung Azlan. Dia menunjukkan isyarat thumb up. Bagus.

Sebentar tadi mereka anak beranak sedang shooting untuk contents Pornhub kategori amateur, milf, stepmom & stepson. Disebabkan Pornhub tidak membenarkan kategori incest ibu dan anak kandung, terpaksalah mereka membuat tajuk stepmom & stepson.

Berbagai posisi seks telah dirakam oleh Abu. Hampir sejam setengah mereka menjalankan pengambaran. Sehingga kedua-dua 'pornstar' tersebut mencapai klimaks.

Bagi Abu, anaknya sungguh hebat memuaskan isterinya diranjang kerana sebagai suami pun dia tidak mampu memuaskan isteri sendiri. Cepat saja pancutnya. Malahan batangnya tidak segagah & sebesar anaknya.

Tenaganya juga tidaklah seperti anaknya. Orang muda lain benar tenaganya. Memang sesuai isterinya yg kuat seks itu dipuaskan oleh anaknya. Bertemu buku dengan ruas.

Sudah hampir 5 bulan mereka menjalankan pengambaran untuk contents Pornhub setelah dia & Fauziah diberhentikan kerja disebabkan pandemik Covid19.

Fauziah bekerja disebuah syarikat sebagai HR manakala Abu sebagai chef di sebuah hotel terkemuka di ibu kota. PKP yg dilaksanakan kerajaan telah mengubah kehidupan mereka 360 darjah. Segala jenis hutang, hutang rumah, kereta, hutang kawan harus dibayar.

Anaknya pula terpaksa berhenti belajar di sebuah kolej swasta kerana tidak mampu lagi membiayai yuran pengajian. Sudah nasib mereka anak beranak.

Sudah tidak tahu lagi bagaimana untuk menjana wang, ada seorang kawan Abu, Adam telah memberi idea kepadanya untuk buat akaun Pornhub dan menjana pendapatan lumayan dari video-video seks yg dirakam sendiri.

Ya, seperti youtube tetapi ini semuanya berkaitan dengan seks. Abu memang berminat dengan idea kawannya itu. Disitu punca bagaimana terjadinya sumbang mahram dalam keluarga Fauziah.

swap_vert

X
Never miss what's happening on Penana! Close