×

Penana
search
Loginarrow_drop_down
Registerarrow_drop_down
Please use Chrome or Firefox for better user experience!
  • Writer
    Puan Sara
    Puan Sara
    “Jika ingin menjadi seorang penulis pertama sekali kena membaca, kedua kena membaca, ketiga membaca, keempat membaca dan kelima baru menulis.”

    ― A. Samad Said
    See more
campaign Request update 0
Report this story
Rahsia Keluarga Fauziah Siri 2
R Paid content
174
43
1
5.2K
0

swap_vert

Tamat episod 20 Rahsia Keluarga Fauziah Siri 1 (RKF1), RKF muncul dengan siri ke-2 tetapi teknik penulisan kali ini berbeza iaitu setiap episod mempunyai sekurang-kurang 4000 patah perkataan. Selalunya ianya akan melebihi 5000 ke atas. Ini adalah penetapan standard bagi saya untuk setiap episod dalam siri 2 ini kerana setiap episod adalah berbayar dan bayarannya adalah berbaloi dengan penetapan standard sebegitu. 

Cara untuk membayarnya ada dua pilihan, iaitu membayarnya melalui coins di penana. (Beli coins di penana melalui debit card) atau transfer melalui transaksi bank. Jika ingin melalui transaksi bank, sila dm di inbox penana atau berhubung dengan saya melalui email putrisara41@gmail.com. Harga bagi setiap episod adalah RM 5 atau 1200 coins. Buat masa ini, RKF2 mempunyai 6 episod dan masih belum tamat. 



UPDATE !!!

1) Bagi sesiapa yang dah beli melalui bayaran coins, sila chat saya di inbox untuk saya bagi file novel ini melalui email atau telegram. Pembayaran melalui coins dihentikan sementara sehingga diberitahu kelak.

2) Bagi sesiapa yang ingin membeli, hanya melalui transaksi bank. 

Terima kasih.

Puan Sara.

swap_vert

X
Never miss what's happening on Penana! Close